در اتفاقی بی‌نظیر، رکوردهای تولید در همه نواحی فولاد خراسان شکسته شد.

مدیرعامل شرکت مجتمع فولاد خراسان ضمن اعلام اینکه فولادمردان خراسانی در آبان ماه امسال، در اتفاقی بی‌نظیر موفق شده‌اند رکوردهای تولید ماهانه را در هر چهار ناحیه این شرکت جابه‌جا کنند، از عزم راسخ کارکنان «فخاس» در خلق این اتفاق تاریخی که از ابتدای راه‌اندازی شرکت تا کنون سابقه نداشته است، قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت مجتمع فولاد خراسان، طهمورث جوانبخت با بیان اینکه کارکنان فولاد خراسان، شعار «رشد تولید» را با همتی مضاعف در شرکت تحقق بخشیده‌اند، افزود: همکاران باانگیزه و غیور ما تاکنون بارها رکوردهای تولیدی خود را جابه‌جا کرده‌اند اما آبان ماه امسال، در اتفاقی بی‌سابقه که احتمالا در سایر شرکت‌های فولادی هم کم‌نظیر باشد، رکورد تولید ماهانه در هر چهار ناحیه (گندله‌سازی، احیا مستقیم، فولادسازی و نورد) هم‌زمان شکسته شد.

وی با قدردانی از کلیه کارکنان شرکت در بخش‌های گوناگون تامین، تولید، پشتیبانی و پیمانکاران برای رقم زدن این اتفاق تاریخی قدردانی کرد.

در همین راستا فرشید فضیلتی، معاون بهره‌برداری شرکت مجتمع فولاد خراسان در تشریح خبر این جشنواره‌ رکوردشکنی، بیان کرد: کارکنان واحد گندله‌سازی در آبان ماه امسال با تولید ۲۱۴ هزار و ۵۲۳ تن گندله، بالاترین میزان تولید خود از ابتدای راه‌اندازی این واحد تاکنون را رقم زدند و رکود قبلی این واحد را که در شهریور ماه امسال ثبت شده بود، یک هزار و ۷۶۱ تن ارتقا دادند.

وی تصریح کرد: در ناحیه احیا مستقیم شرکت با تولید ۱۴۳ هزار و ۳۳۸ تن آهن اسفنجی، افزایش دو هزار و ۴۰۳ تنی نسبت به بالاترین رکورد قبلی این ناحیه که در اردیبهشت ماه امسال رقم خورده بود، به دست کارکنان سختکوش این ناحیه حاصل شد؛ این در حالی است که در واحد شماره یک این ناحیه نیز با ۲۷۹ تن افزایش تولید، رکورد تولید ۷۱ هزار ۲۹۱ تن رقم خورد.

به گفته معاون بهره‌برداری شرکت مجتمع فولاد خراسان، با تلاش کارکنان واحد فولادسازی نیز با تولید ۱۰۷ هزار و ۴۶۰ تن شمش، افزایش یک هزار و ۱۴۶ تنی در تولید فولاد خام این واحد، به فاصله یک ماه از رکورد قبلی به ثبت رسید.

فضیلتی خاطرنشان کرد: هم‌زمان با این رکوردشکنی‌ها، همکاران ما موفق شدند در تولید محصول نهایی نیز بالاترین نصاب تولید را در بیش از دو دهه از شروع به‌کار این ناحیه رقم زده و با تولید ۶۳ هزار و ۸۹۴ تن میلگرد، پس از قریب به ۹ سال رکوردی را که در شهریور ماه سال ۱۳۹۳ ثبت شده بود، یک هزار و ۱۹۴ تن ارتقا ببخشند.

وی در پایان این موفقیت را که حاکی از تعهد، انضباط و هماهنگی سازمانی، انسجام مدیریتی، روحیه وحدت و هم‌دلی همکاران در تحقق شعار «رشد تولید» و حمایت همه‌جانبه ارکان عالی مدیریت شرکت به ویژه مدیرعامل است، به تمام همکاران و اعضای خانواده بزرگ شرکت مجتمع فولاد خراسان تبریک گفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست