رکوردشکنی‌های پیاپی در شرکت مجتمع فولاد خراسان

مدیرعامل شرکت مجتمع فولاد خراسان با بیان اینکه در آذر ماه ۱۴۰۲، رکورد تولید ماهیانه تولید شمش فولادی در این شرکت جابه‌جا شد، از عزم راسخ کارکنان شرکت مجتمع فولاد خراسان در خلق این رکورد آن هم تنها به فاصله یک ماه از ثبت رکورد قبلی قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت مجتمع فولاد خراسان، طهمورث جوانبخت با بیان اینکه کارکنان مجموعه، شعار «رشد تولید» را با همتی مضاعف در این شرکت تحقق بخشیده‌اند، اظهار داشت: همکاران باانگیزه و غیور ما که ماه گذشته رکوردهای تولید را در هر چهار ناحیه تولیدی جابه‌جا کرده و اتفاقی تاریخی را رقم زدند، در آذر ماه نیز با فاصله تنها یک ماه بار دیگر رکورد تولید فولاد خام را شکستند.

وی از کلیه کارکنان شرکت در بخش‌های گوناگون تامین، تولید، پشتیبانی و پیمانکاران برای رقم زدن این اتفاق تاریخی قدردانی کرد.

فرشید فضیلتی، معاون بهره‌برداری شرکت مجتمع فولاد خراسان در تشریح جزئیات این خبر، عنوان کرد: با تلاش کارکنان واحد فولادسازی با تولید ۱۱۱ هزار و ۱۶۲ تن شمش، افزایش سه هزار و ۷۰۲ تنی در تولید فولاد خام این واحد به فاصله یک ماه از رکورد قبلی به ثبت رسید؛ این در حالی است که پیش از آن در مهر ماه نیز شاهد رکوردشکنی در این ناحیه بوده‌ایم.

به گفته وی، هم‌زمان با این رکوردشکنی، همکاران فولادسازی شماره ۲ شرکت موفق شدند در تولید شمش بالاترین نصاب تولید را از شروع به کار این کارخانه رقم زده و با تولید ۵۴ هزار و ۶۱۰ تن شمش، پس از سه ماه از ثبت نصاب پیشین، ۲۰۴ تن ارتقا بخشند.

معاون بهره‌برداری شرکت مجتمع فولاد خراسان این موفقیت را که حاکی از تعهد، انضباط و هماهنگی سازمانی، انسجام مدیریتی، روحیه وحدت و همدلی همکاران در تحقق شعار «رشد تولید» و حمایت همه‌جانبه ارکان عالی مدیریت شرکت به ویژه مدیرعامل مجتمع است، به تمام همکاران و اعضای خانواده بزرگ شرکت مجتمع فولاد خراسان تبریک گفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست